Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ohjeita hevosen ostoon

Siirry alas

Ohjeita hevosen ostoon Empty Ohjeita hevosen ostoon

Viesti  Jenny Su Maalis 04, 2012 11:35 pm

Mistä myyntihevoset löytyvät?
Myynnissä olevat hevoset on ilmoitettu tämän topickin alapuolella edellisellä sivulla ja joiden aiheita (otsikkolinkkejä) klikkaamalla pääset tutustumaan tarkemmin itse hevoseen. Topickista löytyy hevosen perustiedot sekä pieni luonteenpätkä kertomaan hieman hevosen persoonallisuudesta, kuten myös mahdolliset jälkeläiset ja kilpailutulokset. Topickista löytyy myös vaatimuksia ostajalle kyseisen hevosen tulevaisuudesta.

Miten voin ostaa täältä hevosen?
Voit tehdä haluamastasi hevosesta tarjouksen kyseisen hevosen topickiin (viesti kirjoitetaan klikkaamalla hevosen esittelyn ylä- tai alapuolella olevaa tekstiä PostReply) vapaamuotoisena. Ostotarjouksesta tulisi löytyä oma nimesi/nickisi sekä toimiva sähköpostiosoitteesi, tuleva kotitalli (jos ostat hevosen omaan talliisi) sekä tulevaisuudensuunnitelmia. Myös perustelut siitä, miksi meidän tulisi myydä issikka juuri sinulle, olisi suotavaa kirjoittaa. Ostotarjouksen jälkeen hevosta ei automaattisesti ole myyty sinulle, vaan voimme sivuuttaa tarjouksesi, jos tarjouksesi vakuuta. Hevosia siis ei myydä periaatteella "nopeat syövät hitaat", vaan etsinnässä on nimenomaan juuri se oikea koti.

Minua onnisti ja myitte hevosen minulle, entäs nyt?
Ilmoita hevosen uusi osoite kahden viikon sisällä (ellei muuta ole sovittu) tietoomme esimerkiksi tänne foorumille samaan foorumiin johon jätit ostotarjouksesi, vieraskirjaan tai sähköpostiin (hynnejj@gmail.com). On myös tärkeää, että noudatat sopimuksiamme esimerkiksi hevosen tulevaisuudesta. Jos olet toivonut hevosen piirrettyä kuvaa mukaan, on se mahdollista mukaan myös saada (kuvan saa mukaan vain jos on ostotarjouksessa kohteliaasti sitä mukaan pyytänyt). Kuvan copyihin tulee tällöin merkitä © Jenny H linkitettynä sähköpostiin hynnejj@gmail.com
Jenny
Jenny

Viestien lukumäärä : 1361
Ikä : 30

http://www.myllavik.webs.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa