Heinäkuun potkijaiset
+3
risu
Iiskala
Jenny
7 posters
Sivu 1 / 1
Heinäkuun potkijaiset
Njäh, tiedätte jo. Nimi listaan 31.7 mennessä niin pysyt mukana hoitajana/yksärinä.
Lista
Nelli (lomailee kesän)
mila (lomailee)
Iiskala
risu
Tanttu
ida
Lista
Nelli (lomailee kesän)
mila (lomailee)
Iiskala
risu
Tanttu
ida
Viimeinen muokkaaja, Jenny pvm To Heinä 21, 2011 12:15 am, muokattu 3 kertaa
Vs: Heinäkuun potkijaiset
Minusta ette eroon pääse >:D (hoitelen Vinuria tässä joskus, nyt ollut vähän kiirettä.. meitsi on siis nyt puoliksi lomalla kesän, välillä kyllä käyn täälläkin :))
Mööö. Lagailen vähän mutten ihan näin helpolla Lokista luovu!
ida s.- Viestien lukumäärä : 78
Ikä : 30
oi kiitoksia minunkin muistamisesta :) lomailuni on nyt lomailtu, kahdenviikon loma jäikin vain viikon mittaiseksi ;D
Heip. Oon tosiaan varmaankin lentänyt jo pellolle, mutta tulin ilmoittamaan että hoitamista en täällä kuitenkaan jatka.
Hoitajuus on aiheuttanut mulle sellaisen tunteen että täällä on pakko hoitaa jne, ja en ole todellakaan päässyt siihen kirjoitustasoon mitä pystyn yleensä kirjoittamaan. Tasot vaikuttivat myös etten enää vain jaksanut kirjoittaa kun inspistä ei oikein hepan katselusta ja harjaamisesta tule :s
Toivottavasti Múska saa uuden kivan hoitajan, heippa!
Hoitajuus on aiheuttanut mulle sellaisen tunteen että täällä on pakko hoitaa jne, ja en ole todellakaan päässyt siihen kirjoitustasoon mitä pystyn yleensä kirjoittamaan. Tasot vaikuttivat myös etten enää vain jaksanut kirjoittaa kun inspistä ei oikein hepan katselusta ja harjaamisesta tule :s
Toivottavasti Múska saa uuden kivan hoitajan, heippa!
Julia- Viestien lukumäärä : 6
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa